January 20, 2019

Santai Gunung Pulai 1.0

Untuk tahun 2019, aku akan abadikan setiap trip gunung yang berlangsung dalam blog ni.
Demi untuk kenangan masa depan gituuuuw. Hikss.

Jadi, hari ni seramai 30pax line up berjaya summit Gunung Pulai, Johor dengan jayanya.

 30pax line up

 Panaskan badan sebelum mendaki

 Kalini sis busy, nampak tak gigih potong tembikai alas pakai tangan je uols 😂

 Pulai ni memang sesuai untuk training. Boleh tahan jugak trek nya ada pacak ada landai.

 Semua kelaparan tunggu nasi lemak tak siap masak lagii

Haaa tedia cik mak kite

Dah kenyang, kita layan la view yang terhidang depan mata. Tenang kan.

 Pulai's Log

7.45am: Mula mendaki
10.30am: Batu Besar 
11am: Kemsite
1.15pm: Makan siap
2.45pm: Mula turun
3.30pm: Sampai parking

Untuk kalini memang trip santai-santai aja bak kata Wahyu "Santai.. Santai... Jodoh gak akan kemanaaa," ehh haha. Trip tak rushing, tak main kejar-kejar atas trek, ikut pace sendiri dan paling best main masak-masak kat kemsite atas tuu. 

Masa mendaki, aku ada terfikir satu benda ni. Lebih kurang macam thought la. Tapi aku taknak campur dengan post ni. 

Next post aku akan bagitau apa thought aku ya!
Oh ya, till next gais! We did it yeay *fistbump*