December 23, 2010

is that yours?

kalau nampak ade duit tercicir kat jalan, orang ramai mesti sibuk nak amik kann. lagi lagi kalau tengah batak sangat nak pakai duit, ape die peduli seringgit pun boleh jadi. ini bukan pengalaman ini pemantauan. dalam cerita bang bang boom pun adaa.

bila baju belum kering di ampaian dan pada hari itu baju itu diperlukan untuk dipakai, menggelabah cari baju orang lain yang same kaler dengan baju die. tak kire itu baju siape pun die sebat je asalkan ade bajunye. tolonglah weh, kot kot orang tu ade penyakit kusta ke memang sedapp.

kalau ade orang ni bercintan dengan orang tu, mesti ade je monyet goyang pokok. kekasih lame lahh, kekasih gelap lah, kekasihku seruu lah annoying sangat orang yang macam ni. *ini bukan fokuss utama.

ehh tak kesah lah baju ke duit ke pakwe ke, setiap orang akan sakit hati bila harta atau hak peribadinya dirampas. kerana itu bukan barang orang ramai dan boleh dikongsi. sharing is nothing untuk perkara sebegini.
lainlah kalau kau tu memang jenis perampas, merampas dan selalu dirampas.

*kalau kau sakit hati dengan aku sekali punn, tunjuk lah depan aku. tak payah buat cara tradisional. maaf ya dah kolot dan tak makan saman langsungg.